Nieuwe klj site 2014

Deviaene
Deviaene
Posts: 133

Dag lieve mensjes allemaal,

Nu de site al even online staat vind ik dat het eens tijd is om de meningen van de actieve gebruikers te raadplegen.

Ik zou graag eens willen weten wat jullie van de nieuwe site vinden. Hierbij opgesplitst in twee categorieën, namelijk: functionaliteit en layout.
Ik ben nog steeds bezig met nieuwe functionaliteiten toe te voegen, maar een beetje tussentijdse feedback kan nooit geen kwaad.

Zelf kan ik eerlijk zeggen dat ik niet zot ben van de layout. Ja, ik heb het zelf gemaakt, maar toch... Ik vind het op sommige plaatsen niet echt overzichtelijk en een beetje te bombastisch. Nu en dan heb ik al eens gedacht om de layout eens hellemaal opnieuw te doen, maar ik vrees dat het een beetje te laat is omdat iedereen de nieuwe site nu al kent.

Bedankt voor jullie tijd,
have a

2014-11-20 12:54:22 (Aangepast: 2014-11-21 12:28:06)
Martijn
Martijn Vanhaverbeke
Posts: 177

Die nieuwe layout is wel nice!

Anyway, verder op layout: ik zou sommige links die nu in een submenu staan een plaatsje geven in de header. (I'm looking at you, forum!) Verder heb ik de indruk dat het gastenboek misschien geschrapt zou kunnen worden. Het enige dat daar in komt is spam waar nooit naar gekeken wordt.

Bij functies missen we natuurlijk nog KaaElJeeTV en mss een optie om ook de leden filmkes te laten uploaden. Verder nog een featurerequest voor het forum: tzou handig zijn moest er weer een indicatie komen van welke topics er private zijn. Kwestie dat we weten wat waar gediscussieerd kan worden.

Bij deze mijn 5 cent, want die van 2 vindt ge tegenwoordig niet meer.

2014-11-20 21:23:54
Berno
Berno
Posts: 121

nja nieuwe layout is nie mis maar ik vind de oude versie nog wel beter

2014-11-28 13:42:43
Mathieu
Mathieu Van Hulle
Posts: 14

nog een vraagske nu dak toch zuk nen gsm eb bestaat er ook nen ap van de site

2014-12-21 16:39:30 (Aangepast: 2014-12-21 16:39:49)
Martijn
Martijn Vanhaverbeke
Posts: 177

Ja: ge opent uw internetbrowser en ge typt kljwaregem.be in. Dan gaat ge automatisch naar de telefoonvriendelijke versie

2014-12-22 01:25:30
Cindy
Cindy Besard
Posts: 30

o juist ja kun je ook weer zo de eerst volgende verjaardagen vermelden? En er zijn nog redelijk veel mensjes zonder een foto + kun je weer zo ondertiteltjes geven voor de forumposters naargelang hun aantal posts of is dat te veel werk?

2014-12-22 11:11:50